Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Extra İnternet(Taahhütlü) ve Extra Yüksek Hız Kampanyalarından, yeni ve mevcut müşterilerden taahhüt süresi biten ve taahhütü bulunmayanlar faydalanabilir. Taahütsüz Extra internet kampanyası sadece yeni başvuru yapmış olan Extranet müşterisi için geçerli olup, mevcut Extranet müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.
Kampanyaya nasıl katılacağım?
WEb sitemizden, Extranet Çağrı Merkezi’nden (444 0 434) ya da yetkili satış noktalarımızdan kampanyalarımızdan yararlanabilirsiniz.
Kampanya başvurusunda hangi evrakları bulundurmam gerekir?
Tarife de belirtilen hızları mı kullanacağım?
Tarifeleri hangi altyapılarda kullanabilirim?
Adresimde Turkcell Superonline altyapısı var. Kampanyadan yararlanabilir miyim?
Aktivasyon ücreti ödeyecek miyim?
Ev telefonum var. Ev telefonum üzerine internet bağlatabilir miyim?
Kampanyadan, ev telefonum üzerine internet bağlatarak faydalanmam durumunda fiyatlarda değişiklik olur mu?
Ev telefonum yok. Kampanyadan yararlanabilir miyim?
Yalın internet almam durumunda her ay yalın internet ücreti ödeyecek miyim?
Yalın internet almam durumunda devre hazırlama ücreti ödeyecek miyim?
Evde kurulum hizmeti alacak mıyım?
Evde kurulum hizmeti zorunlu mu?
Evde kurulum neden zorunlu?
ONT cihazı nedir?
Modemi nasıl temin edebilirim?
Modem için ücret ödeyecek miyim?
Evet, Modem kiralama ücreti VDSL ve Fiber modemler için 90₺ 'dir. Kiralama istemeyen müşteriler için satın aldığınız modemler için peşin ₺1.500,00 taksitli olarak ise (24X75) ₺1.800,00, Yüksek Hız Kullanan müşerilerimiz fiber modemler için kullanılan süre boyunca her ay ₺100 kullanım ücreti alınmaktadır.
Fiber modem için her ay ücret ödüyorum, aboneliğimi iptal ettirdiğimde cihaz bende mi kalacak?
Hayır. Ödenen ücret aylık kullanım bedelidir. Abonelik iptal edildiğinde cihazların iade edilmesi gerekir.
Modemim arızalandı ne yapmalıyım?
Fiber modemler için, çağrı merkezimizi arayarak arıza kaydı açmanız gerekmektedir. Bizden satın aldığınız modeminizin kutusundaki garanti belgesi ile beraber Zyxel’e iletebilirsiniz.
Modem ve ont cihazını nasıl iade edebilirim?
Modemim var, kendi modemimi kullanabilir miyim?
Kampanya Taahhüt süresi nedir?
Taahhütlü olmanın avantajı nedir?
Kampanya süresi içinde tarife değişikliği yapabilir miyim?
Üst tarifeye geçtim, tekrar alt tarifeye geçmek istersem cayma bedeli öder miyim?
Tarife değişikliğinde bir kısıt bulunuyor mu?
Kampanyadan taahhütlü yararlanıyorum. Üst tarifeye geçtim, tekrar alt tarifeye geçmek istersem cayma bedeli öder miyim?
Seçtiğim tarifenin upload (yükleme) hızı ne olacak?
Altyapı | Download (İndirme) Hızı | Upload (Yükleme) Hızı |
ADSL | 16 Mbps’ye Kadar | 1 Mbps’ye Kadar |
VDSL | 35 Mbps’ye Kadar | 12 Mbps’ye Kadar |
VDSL | 100 Mbps’ye Kadar | 20 Mbps’ye Kadar |
Fiber | 35 Mbps’ye Kadar | 12 Mbps’ye Kadar |
Fiber | 100 Mbps’ye Kadar | 20 Mbps’ye Kadar |
Fiber | 200 Mbps’ye Kadar | 30 Mbps’ye Kadar |
Fiber | 500 Mbps’ye Kadar | 40 Mbps’ye Kadar |
Fiber | 1000 Mbps’ye Kadar | 50 Mbps’ye Kadar |
Download(İndirme) kotası var mı?
Upload (Yükleme) kotası var mı?
Hat dondurma yapabilir miyim?
Damga vergisi nedir?
Kampanyadan taahhütlü olarak faydalanıyorum. 12 aydan önce aboneliğimi sonlandırırsam ödeyeceğim cayma bedeli tutarları nedir?
%20 indirimden nasıl faydalanabilirim?
Kampanyadan %20 indirim için gerekli evrakları vermeden yararlanmaya başladım. Daha sonraki aylarda evrakları verirsem, %20 indirimden faydalanabilir miyim?
Kampanyadan taahhütlü olarak faydalanıyorum ve aynı zamanda %20 indirimden de faydalanıyorum. 12 ay taahhüt süresinden önce aboneliğimi iptal edersem, aldığım %20’lik indirimler cayma bedeli olarak yansıtılacak mı?
Farklı internet servis sağlayıcı üzerinden hizmet alıyorum ve orada da %20 indirim için gerekli evrakları vererek aldığım indirimli kampanya var. Aynı zamanda sizden de indirim alabilir miyim?
Kampanyadan ev telefonum üzerine internet bağlatarak yararlanmaya başladım. Telefona ihtiyacım kalmadı ve iptal ettirdim. İnternetimi kullanmaya devam edebilir miyim?
Kampanyadan ev telefonum üzerine internet bağlatarak yararlanmaya başladım. Telefona ihtiyacım kalmadı ve iptal ettirdim. İnternetim yalın internete dönüştüğünde ek ücret ödeyecek miyim?
Kampanyadan ev telefonum üzerine internet bağlatarak ve taahhütlü yararlanmaya başladım. Telefona ihtiyacım kalmadı ve iptal ettirdim. Yalın internete dönüştürmediğim için internetim iptal oldu, cayma bedeli yansır mı?
Kampanyadan ADSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı VDSL, nakil yapabilir miyim?
Kampanyadan ADSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı Fiber, nakil yapabilir miyim?
Kampanyadan VDSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı ADSL, nakil yapabilir miyim?
Kampanyadan VDSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı Fiber, nakil yapabilir miyim?
Kampanyadan Fiber altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı ADSL, nakil yapabilir miyim?
Kampanyadan Fiber altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı VDSL, nakil yapabilir miyim?
Nakil yaptığımda kullandığım tarifem değişecek mi?
Nakil istediğim adreste altyapı bulunmuyor. Nakil yapılamadığı için aboneliği sonlandırdım. Cayma bedeli ödeyecek miyim?
Nakil talep ettiğiniz adres, https://adres.nvi.gov.tr/ internet sitesi üzerinden kontrol edilecektir. Yapılan sorguda nakil talep ettiğiniz adreste oturduğunuz teyit edildiğinde cayma bedeli ödemeksizin aboneliğinizi sonlandırabilirsiniz. Aksi durumda cayma bedeli fatura edilecektir.
Nakilde kurulum hizmet alacak mıyım?
Nakil için ücret ödeyecek miyim?