Kampanyadan kimler faydalanabilir?

Extra İnternet(Taahhütlü) ve Extra Yüksek Hız Kampanyalarından, yeni ve mevcut müşterilerden taahhüt süresi biten ve taahhütü bulunmayanlar faydalanabilir. Taahütsüz Extra internet kampanyası sadece yeni başvuru yapmış olan Extranet müşterisi için geçerli olup, mevcut Extranet müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.

Kampanyaya nasıl katılacağım?

WEb sitemizden, Extranet Çağrı Merkezi’nden (444 0 434) ya da yetkili satış noktalarımızdan kampanyalarımızdan yararlanabilirsiniz.

Kampanya başvurusunda hangi evrakları bulundurmam gerekir?

Kampanya başvurusu sırasında kimlik belgenizin yanınızda olması zorunludur. ADSL ve VDSL altyapılarda yapılan başvurularda abonelik için gerekli evraklar kurulum ekibi tarafından alınacaktır. Bu sebeple kurulum esnasında başvuru sahibinin de bulunması gerekmektedir. Farklı bir operatörden internetinizi taşımak istediğinizde veya fiber altyapı olan bir bölgeye başvuru yaptığınızda ise bağlantı yapılmadan önce talep ettiğiniz adrese kurye
yönlendirilecek ve abonelik için gerekli evraklar imzalatılacaktır.

Tarife de belirtilen hızları mı kullanacağım?

Seçilen tarifenin bağlantı hızı, hizmetin verileceği adresin şebekeye uzaklığına göre değişiklik gösterebilir. Hizmetin verileceği adresin şebekeye uzaklığına göre 16 Mbps’ye Kadar Limitsiz tarifesinde 4, 8 veya 16 Mbps’ye kadar, 24 Mbps’ye Kadar Limitsiz tarifesinde 16, 20 veya 24 Mbps’ye kadar, 35 Mbps’ye Kadar Limitsiz tarifesinde ise 24 veya 35 Mbps’ye kadar hıza sahip bir paket ile hizmet verilecektir.

Tarifeleri hangi altyapılarda kullanabilirim?

16 Mbps’ye kadar ADSL altyapılarda ve 24 Mbps’ye kadar tarifelerini VDSL altyapılarda, 35 Mbps’ye kadar, 50 Mbps’ye kadar ve 100 Mbps’ye kadar tarifelerini VDSL ve Fiber altyapılarda kullanabilirsiniz.

Adresimde Turkcell Superonline altyapısı var. Kampanyadan yararlanabilir miyim?

Evet. Kampanyadan 35 Mbps’ye kadar ve üstü tarifelerden yararlanabilirsiniz.

Aktivasyon ücreti ödeyecek miyim?

Hayır. ₺1000 aktivasyon ücreti taahhüt süresi boyunca alınmayacaktır. Taahhütsüz Kampanyalar için (4x200) 800₺ olup 4 ay boyunca faturasına yansıtılacaktır. 

Ev telefonum var. Ev telefonum üzerine internet bağlatabilir miyim?

Evet. Ev telefonunuz üzerine internet bağlatarak seçtiğiniz tarife ile kampanyadan faydalanabilirsiniz.

Kampanyadan, ev telefonum üzerine internet bağlatarak faydalanmam durumunda fiyatlarda değişiklik olur mu?

Hayır. Aynı tarife ücretleri ile kampanyadan yararlanabilirsiniz.

Ev telefonum yok. Kampanyadan yararlanabilir miyim?

Evet. Kampanyadan faydalanmak için ev telefonu olmasına gerek yoktur. Yalın internet alarak kampanyadan faydalanabilirsiniz.

Yalın internet almam durumunda her ay yalın internet ücreti ödeyecek miyim?

Hayır. Yalın internet için ayrıca ücret alınmamaktadır. Tarife ücretlerine yalın internet ücreti dahildir.

Yalın internet almam durumunda devre hazırlama ücreti ödeyecek miyim?

Hayır. Devre hazırlama ücreti bulunmamaktadır.

Evde kurulum hizmeti alacak mıyım?

Evet, evde kurulum hizmeti yeni müşteriler için geçerli olup evde kurulum ücreti Taahhütlü Extra İnternet Kampanyası için 1500₺'dir ve taahhüt süresi boyunca alınmayacaktır. Taahütsüz Extra İnternet Kampanyası için kurulum ücreti ₺1500’dir ve taahhütsüz kampanyaya özel olarak 4 taksitle ₺200,00 toplamda ₺800,00 olarak  abonelere yansılacakır. Extra Yüksek Hız Kampanyası için Kurulum ücreti ₺2000’dir ve abonelik feshedilmediği müddetçe alınmayacakır.

Evde kurulum hizmeti zorunlu mu?

Yeni internet başvurularında evde kurulum zorunludur fakat farklı bir operatörden internetinizi taşımanız durumunda evde kurulum hizmeti verilmeyecektir. İnternetin taşınması sonrasında cep telefonunuza gelecek kullanıcı adı ve şifreyi modeminizde güncellemeniz yeterli olacaktır. 

Evde kurulum neden zorunlu?

ADSL ve VDSL altyapılarda, altyapı sağlayıcı bağlantıyı binanızın girişine kadar yapar. Bina girişinden dairenize kadar olan bağlantının kontrol edilmesi, sağlıklı bir bağlantının gerçekleştirilmesi, modem ayarlarınızın yapılması ve bununla birlikte abonelik için zorunlu alınması gereken evrakların imzalaması için kurulum zorunludur. Fiber altyapılarda ise kurulum, özel donanım ve konfigürasyonlar ile yapılmaktadır. Bu sebeple fiber kurulum işlemleri altyapı sağlayıcı ekipleri tarafından zorunlu olarak gerçekleştirilir.

ONT cihazı nedir?

Altyapı sağlayıcı fiber altyapıyı binanıza iki yöntemle getirmektedir. Birinci yöntemde, ana fiber kablosu bina girişine kadar getirilir ve bina girişine kurulan fiber switche bağlanır. Fiber switch üzerinden dairelere cat6 kablolar ile fiber internet dağıtımı yapılır. Cat6 kablo daire içinde fiber modemin wan portuna bağlanır. İkinci yöntemde, ana fiber kablosu bina girişine getirilir ve bina girişine ince bir fiber bağlantı dolabı konulur. Bu dolaptan fiber kablolar dairelere kadar çekilir. Çekilen fiber kablolar daire içinde öncelikle ont cihazına bağlanır. Ont cihazından fiber modemin wan portuna da cat6 kablo ile bağlantı sağlanır. Böylelikle daire içine kadar gelen fiber kablodaki veriler ont cihazı sayesinde modeme iletilir.

Modemi nasıl temin edebilirim?

ADSL ve VDSL altyapılarda peşin yada faturanıza ek taksitlerle modem satın alabilirsiniz. Modem satın almanız durumunda modem ücreti ilk faturanıza yansıtılacaktır. Fiber altyapılarda modem ve altyapıya bağlı olarak ont cihazı verilecektir. Verilen modemler mülkiyeti Extranet'te olup, müşteriye aylık olarak kullanım bedeli fatura edilecektir. Kiralık modem veya fiber modem ve ont cihazı abonelik sonunda iade edilecektir. Cihazların iade edilmemesi durumunda www.extranet.com.tr adresinde yer alan modem ve ont cihaz ücreti fatura edilecektir.

Modem için ücret ödeyecek miyim?

Evet, Modem kiralama ücreti VDSL ve Fiber modemler için 90₺ 'dir. Kiralama istemeyen müşteriler için satın aldığınız modemler için peşin ₺1.500,00 taksitli olarak ise (24X75) ₺1.800,00, Yüksek Hız Kullanan müşerilerimiz fiber modemler için kullanılan süre boyunca her ay ₺100 kullanım ücreti alınmaktadır.

Fiber modem için her ay ücret ödüyorum, aboneliğimi iptal ettirdiğimde cihaz bende mi kalacak?

Hayır. Ödenen ücret aylık kullanım bedelidir. Abonelik iptal edildiğinde cihazların iade edilmesi gerekir.

Modemim arızalandı ne yapmalıyım?

Fiber modemler için, çağrı merkezimizi arayarak arıza kaydı açmanız gerekmektedir. Bizden satın aldığınız modeminizin kutusundaki garanti belgesi ile beraber Zyxel’e iletebilirsiniz.

Modem ve ont cihazını nasıl iade edebilirim?

Extranet’in anlaşmalı olduğu kargo firması (MNG Kargo) ile Extranet ödemeli olarak Adalet Mah. Manas Bulv. No:47/B D:3802 Bayraklı / İzmir adresine göndererek iade edebilirsiniz.

Modemim var, kendi modemimi kullanabilir miyim?

ADSL veya VDSL altyapılarda kendi modeminizi kullanabilirsiniz. VDSL altyapılarda kullanılacak modemler VDSL destekli olmalıdır. Fiber altyapılarda altyapı sağlayıcı ekipleri tarafından kurulan modemin kullanılması zorunludur.

Kampanya Taahhüt süresi nedir?

Kampanyadan 12 ay taahhütlü faydalanılabilir.

Taahhütlü olmanın avantajı nedir?

Kampanyadan 12 ay taahhütlü faydalanılması durumunda kurulum ücreti ve aktivasyon ücreti alınmaz. Seçilen tarifenin fiyatı 12 ay sabitlenir. Böylelikle fiyat değişikliklerinden 12 ay boyunca etkilenmezsiniz.

Kampanya süresi içinde tarife değişikliği yapabilir miyim?

Evet

Üst tarifeye geçtim, tekrar alt tarifeye geçmek istersem cayma bedeli öder miyim?

Hayır

Tarife değişikliğinde bir kısıt bulunuyor mu?

Her ay bir defa olmak şartı ile abonelik süresince istendiği kadar alt veya üst tarifelere geçiş yapılabilir.

Kampanyadan taahhütlü yararlanıyorum. Üst tarifeye geçtim, tekrar alt tarifeye geçmek istersem cayma bedeli öder miyim?

Hayır. Ancak 12 ay sabit fiyat garantisi abonelik sırasında seçilen tarife için geçerlidir. Üst tarifeye geçtikten sonra, tekrar abonelik sırasında seçmiş olduğunuz tarifeye geçiş yapmak isterseniz ve ilgili tarihte tarifenin fiyatı güncellendi ise güncel fiyat üzerinden kullanmaya devam edebilirsiniz.

Seçtiğim tarifenin upload (yükleme) hızı ne olacak?

Altyapı Download (İndirme) Hızı Upload (Yükleme) Hızı
ADSL 16 Mbps’ye Kadar 1 Mbps’ye Kadar
VDSL 35 Mbps’ye Kadar 12 Mbps’ye Kadar
VDSL 100 Mbps’ye Kadar 20 Mbps’ye Kadar
Fiber 35 Mbps’ye Kadar 12 Mbps’ye Kadar
Fiber 100 Mbps’ye Kadar 20 Mbps’ye Kadar
Fiber 200 Mbps’ye Kadar 30 Mbps’ye Kadar
Fiber 500 Mbps’ye Kadar 40 Mbps’ye Kadar
Fiber 1000 Mbps’ye Kadar 50 Mbps’ye Kadar

Download(İndirme) kotası var mı?

Hayır. Limitsiz olarak kullanabilirsiniz.

Upload (Yükleme) kotası var mı?

Hayır. Limitsiz olarak kullanabilirsiniz.

Hat dondurma yapabilir miyim?

Evet. 3 ay süresince hattınızı dondurabilirsiniz. 3 ay hat dondurma ücreti ₺499’dir. Çağrı Merkezimiz üzerinden hat dondurma talebinizi iletebilirsiniz.

Damga vergisi nedir?

Her türlü imzalanan sözleşmeden doğan ve devlete aktarılan bir vergi çeşididir. Seçilen tarife ücretinin binde 9,48’i oranına karşılık gelen tutar çıkacak olan ilk faturanıza yansıtılır.

Kampanyadan taahhütlü olarak faydalanıyorum. 12 aydan önce aboneliğimi sonlandırırsam ödeyeceğim cayma bedeli tutarları nedir?

Aboneliğin taahhüt süresi bitiminden önce sonlandırılması durumunda, ilgili tarifenin tanımlandığı tarihten söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar her bir fatura döneminde sağlanan aylık indirim tutarının toplamı ile kalan taahhüt süresi boyunca ödenmesi gereken aylık kampanya fiyatı toplamının karşılaştırılması sonucu elde  edilen düşük bedel, kurulum ücreti Taahhütlü Extra İnternet Kampanyası için 1500₺ ,  Extra Yüksek Hız Kampanyası için Kurulum ücreti ₺2000’dir ve abonelik feshedilmediği müddetçe alınmayacakır. ve ₺1000 aktivasyon ücreti çıkacak olan faturaya yansıtılacaktır.

%20 indirimden nasıl faydalanabilirim?

%40 ve üzeri engel durumunuz var ise, %40 ve üzeri engel durumu olan kişinin birinci derece yakını iseniz (kişinin annesi, babası ya da çocuğu), gazi iseniz, gazi olan kişinin eşi ya da birinci derece yakını iseniz (kişinin annesi, babası ya da çocuğu), şehit eşi ya da birinci derece yakını iseniz (kişinin annesi, babası ya da çocuğu) bu durumu gösteren belgeler ile tarife fiyatları üzerinden %20 indirim alabilirsiniz.

Kampanyadan %20 indirim için gerekli evrakları vermeden yararlanmaya başladım. Daha sonraki aylarda evrakları verirsem, %20 indirimden faydalanabilir miyim?

Evet, faydalanabilirsiniz.

Kampanyadan taahhütlü olarak faydalanıyorum ve aynı zamanda %20 indirimden de faydalanıyorum. 12 ay taahhüt süresinden önce aboneliğimi iptal edersem, aldığım %20’lik indirimler cayma bedeli olarak yansıtılacak mı?

Hayır. Yansıtılacak cayma bedeli aboneliğin taahhüt süresi bitiminden önce sonlandırılması durumunda, ilgili tarifenin tanımlandığı tarihten söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar her bir fatura döneminde sağlanan aylık indirim tutarının toplamı ile kalan taahhüt süresi boyunca ödenmesi gereken aylık kampanya fiyatı toplamının karşılaştırılması sonucu elde edilen düşük bedel, kurulum ücreti Taahhütlü Extra İnternet Kampanyası için 1500₺,  Extra Yüksek Hız Kampanyası için Kurulum ücreti ₺2000’dir ve abonelik feshedilmediği müddetçe alınmayacaktır ve ₺1000 aktivasyon ücreti çıkacak olan faturaya yansıtılacaktır.

Farklı internet servis sağlayıcı üzerinden hizmet alıyorum ve orada da %20 indirim için gerekli evrakları vererek aldığım indirimli kampanya var. Aynı zamanda sizden de indirim alabilir miyim?

Hayır. İlgili evraklar ile aynı anda sadece bir abonelik için indirim alabilirsiniz. Tekrar indirim almak için diğer internet servis sağlayıcınızdaki paketinizi iptal ettirmeniz ya da indirimsiz bir pakete geçiş yapmanız gerekir.

Kampanyadan ev telefonum üzerine internet bağlatarak yararlanmaya başladım. Telefona ihtiyacım kalmadı ve iptal ettirdim. İnternetimi kullanmaya devam edebilir miyim?

Telefonunuz iptal ettirdiğinizde 10 gün içinde bize bilgi vermeniz gerekir. Böylelikle internetinizi yalın internete dönüştürüyoruz ve kullanmaya devam edebiliyorsunuz. Bilgi vermemeniz durumunda internetinizde iptal olacaktır.

Kampanyadan ev telefonum üzerine internet bağlatarak yararlanmaya başladım. Telefona ihtiyacım kalmadı ve iptal ettirdim. İnternetim yalın internete dönüştüğünde ek ücret ödeyecek miyim?

Evet. Yalın dönüşüm ücreti ₺1000’dir.

Kampanyadan ev telefonum üzerine internet bağlatarak ve taahhütlü yararlanmaya başladım. Telefona ihtiyacım kalmadı ve iptal ettirdim. Yalın internete dönüştürmediğim için internetim iptal oldu, cayma bedeli yansır mı?

Evet

Kampanyadan ADSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı VDSL, nakil yapabilir miyim?

Evet yapabilirsiniz. Ancak yeni adresinizde VDSL uyumlu modem kullanmanız gerekir.

Kampanyadan ADSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı Fiber, nakil yapabilir miyim?

Evet.

Kampanyadan VDSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı ADSL, nakil yapabilir miyim?

Evet.

Kampanyadan VDSL altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı Fiber, nakil yapabilir miyim?

Evet.

Kampanyadan Fiber altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı ADSL, nakil yapabilir miyim?

Evet.

Kampanyadan Fiber altyapı üzerinden faydalanmaya başladım. Taşınacağım adresin altyapısı VDSL, nakil yapabilir miyim?

Evet.

Nakil yaptığımda kullandığım tarifem değişecek mi?

ADSL altyapıdan VDSL altyapıya geçiş yaptığınızda tarifeniz değişmez. ADSL altyapıdan Fiber altyapıya geçiş yapmanız durumunda 35 Mbps’ye kadar, 50 Mbps’ye kadar veya 100 Mbps’ye kadar tarifelerinden birini seçmeniz gerekir.
 
VDSL altyapıda 35 Mbps’ye kadar, 50 Mbps’ye kadar ve 100 Mbps’ye kadar tarifelerinden birini kullanmanız durumunda ve ADSL altyapıya geçiş yaptığınızda 16 Mbps’ye kadar tarifesini seçmeniz gerekir. VDSL altyapıda 16 Mbps’ye kadar veya 24 Mbps’ye kadar tarifelerinden birini kullanmanız durumunda ve Fiber altyapıya geçiş geçiş yaptığınızda 35 Mbps’ye kadar, 50 Mbps’ye kadar veya 100 Mbps’ye kadar tarifelerinden birini seçmeniz gerekir.
 
Fiber altyapıdan VDSL altyapıya geçiş yaptığınızda tarifeniz değişmez ancak altyapının mevcut tarife hızınızı desteklememesi durumunda daha düşük hızlı tarife seçmeniz gerekir. Fiber altyapıdan ADSL altyapıya geçiş yaptığınızda 16 Mbps’ye kadar tarifesini seçmeniz gerekir.

Nakil istediğim adreste altyapı bulunmuyor. Nakil yapılamadığı için aboneliği sonlandırdım. Cayma bedeli ödeyecek miyim?

Nakil talep ettiğiniz adres, https://adres.nvi.gov.tr/ internet sitesi üzerinden kontrol edilecektir. Yapılan sorguda nakil talep ettiğiniz adreste oturduğunuz teyit edildiğinde cayma bedeli ödemeksizin aboneliğinizi sonlandırabilirsiniz. Aksi durumda cayma bedeli fatura edilecektir.

Nakilde kurulum hizmet alacak mıyım?

Evet.

Nakil için ücret ödeyecek miyim?

Evet, nakil ücreti ₺1000’dir.