EXTRANET

DESTEK

Süresi Biten Kampanyalar

Süresi Biten Kampanyaları indirmek için tıklayınız.

Ödeme Kanalları

Değerli Müşterimiz, fatura ödemelerinizi https://hizliode.extranet.com.tr/ internet adresimiz üzerinden banka ya da kredi kartınız ile hızlı ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • Yapı Kredi Bankası
  • Ziraat Bankası
  • Denizbank
  • Türkiye İş Bankası
  • Garanti BBVA
  • Akbank
  • QNB Finansbank
  • Halkbank
  • Vakıfbank
  • Paycell
  • Pokus
  • Papara
  • N kolay
  • Şok market

Noktalarından ödeme yapabilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Abonelik sırasında yanımda bulundurmam gereken evraklar nelerdir ?

Bireysel Müşteriler:

Kimlik fotokopisi ve aslı (T.C. kimlik numarası yazan herhangi bir evrak olarak nüfus cüzdanı, ehliyet, yabancı uyruklular için pasaport)

 

Şahıs Şirketleri için:

  • Vergi Levhası
  • Ticaret Sicil Belgesi (avukat, doktor ve muhasebeciler hariç)
  • Kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

Kurumsal Müşteriler:

İşlemi yapan şirket yetkilisi ise:

  • İmza Sirküsü
  • Vergi Levhas
  • Son 6 Aya Ait Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

İşlemi yapan şirket vekili ise:

  • Vekâletname (Tam yetkili vekâletname ya da içerisinde Telekomünikasyon ibaresi geçen vekâletname)
  • Vergi Levhası
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • İmza Sirküsü
  • Şirket vekilinin kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

Resmi Daire, Kamu İktisadi Teşebbüsleri, Büyükelçilik ve Konsolosluklar:

  • Abonelik sözleşmesi imzalamaya yetkili kılınan şahıs/şahısların veya yetkili temsilcinin yetkisinin kapsamı
  • Yetkili olduklarına dair imza sirküleri
  • Kimlik fotokopisi ve aslı
  • Bağlı bulunan kurumdan yetki belgesi
  • Vergi muafiyetinden faydalanan kurumların yıllık vergi muafiyet karnesi

Dernek, Kooperatif, Vakıflar:

  • Abonelik başvurularında Karar Defterindeki internet abonelik başvurusu ile ilgili alınan kararın bulunduğu sayfanın fotokopisi
  • Dernek Tescil Numarasını gösterir belgenin fotokopisi

Siyasi Partiler:

  • 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 71'inci maddesinde yetkili organlarca yetkilendirildiklerine dair belge

Faturalarım için otomatik ödeme talimatı verebilir miyim?

Anlaşmalı bankalardan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Faturam kesildikten sonra ne kadar süre içerisinde ödeyebilirim?

Faturanızın son ödeme tarihi, fatura kesim tarihinden sonra 14 gündür.

Faturamı son ödeme tarihinde ödememem durumunda internet hizmetim kesilir mi?

Son ödeme tarihi geçmiş ikinci faturayı takiben internet hizmeti kesilmektedir. Ödeme sonrasında internet hizmetiniz yeniden kullanıma açıldığında hat açma/kapama bedeli olan 69,9₺ faturanıza eklenmektedir. Üç fatura dönemi boyunca ödeme yapılmaması durumunda ise ödenmemiş üçüncü faturanın son ödeme tarihinden sonra abonelik iptal edilmekte ve cayma bedelleri çıkacak son faturaya yansıtılmaktadır.

Birden fazla abonelik yapabilir miyim?

Cihazlı kampanyalar dışında mevcut aboneliğinizin faturalarının düzenli ödenmesi halinde birden fazla abonelik yapabilirsiniz.

Abone numaramı nasıl öğrenebilirim?

Abone numaranız, tarafınıza mail ile gönderilen faturalarda yer almaktadır. Ayrıca abone numaranızı 0 850 470 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden veya Online İşlem Merkezinden öğrenebilirsiniz.

Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Abonelik iptaline ilişkin talebiniz için 0850 470 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi aramanız gerekmektedir.

İptal sırasında modem teslimatı yapmam gerekiyor mu? Gerekiyor ise nereye teslim edebilirim?

Extranet tarafından size kiralanan modemler, çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak 0850 470 0 444 numaralı Extranet Müşteri Hizmetlerimizin belirteceği yöntem ile 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. Teslim edilmemesi ya da eksik/arızalı teslim edilmesi durumunda, modem ücreti abonelik sözleşmesinin imzalandığı tarihteki cari fiyatı üzerinden son faturanıza yansıtılır.

Eğer modemi kiralama değil, satın alma yolu ile temin ettiyseniz modem size aittir.

Aboneliğimi devredebilir miyim? İşlem ücretli midir?

Evet. Aboneliğinizi devir edebilirsiniz. Devir hizmeti ücretsizdir.

Aboneliğimi nakil edebilir miyim? İşlem ücretli midir?

Aboneliğinizi nakil edebilirsiniz. Nakil işlem ücreti 400₺ dir.

Taahhüt sürem içerisinde paket ya da kampanyalar arasında geçiş yapabilir miyim?

Taahhüt süresi içinde dilediğiniz kadar üst paketlere geçiş yapabilir, ayda bir kez olmak koşulu ile alt paketlere geçiş sağlayabilirsiniz.

Modem kurulumunu nasıl yapabilirim?

Modem kurulumu için bilgisayar ve modem yanındayken 0 850 470 0 444 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir ve müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.

Download ve Upload hızı ne demektir?

Download

İnternetten veri indirmek anlamında kullanılır. Örneğin bir web sitesini görmek için sitenin adresini tarayıcınızın adres satırına yazdığınızda, tarayıcınız o sayfadaki tüm metinleri, resimleri ve varsa sesleri bilgisayarınıza indirir, yani "download" eder.

Upload

Kendi bilgisayarınızdaki verileri başka bir bilgisayara internet üzerinden yüklemek anlamında kullanılır. Örneğin bir web sitesine kendi fotoğrafınızı yüklemek istediğinizde tarayıcınız fotoğraf dosyanızı karşı bilgisayara aktarır, yani "upload" eder.

Yeni aboneliklerde ilk fatura ne zaman çıkar?

Yeni aboneliklerde ilk fatura, abone olunan ayın son gününde çıkacaktır. Bu faturadan sonraki faturalarınız her ayın ilk ve son günü kullanımlarını kapsayacak şekilde hazırlanıp bir sonraki ay başında kesilecektir.

Yeni aboneliklerde faturama yansıyacak ücretler nelerdir?

Yararlandığınız kampanyanın aylık ücreti, aktivasyon ücreti (varsa), kurulum ücreti (varsa), modem kira bedeli (varsa), aldığınız ücretli servislerin bedeli ile kampanyadan doğan damga vergisi çıkacak olan ilk faturanıza yansıtılır

ADSL abonesiyim Fiber abonesi olabilir miyim?

Bulunduğunuz bölgede alt yapınız fiber hızına ulaşır ise ADSL’den fibere, fiberden ADSL’e ürünler arası geçiş yapabilirsiniz. Ürünler arası geçiş yapmanız durumunda taahhüttünüz yeniden başlatılacaktır

Aynı adrese ikinci bir internet aboneliği yaptırabilir miyim?

Bağlı bulunduğunuz santralde boş port olması durumunda ikinci bir abonelik yaptırabilirsiniz.

Statik IP alabilir miyim? Ücreti nedir?

Statik IP aylık ücreti vergiler dâhil 59,90₺’dir.

Birden fazla statik IP alabilir miyim?

Birden fazla statik IP yalnızca kurumsal müşterilere, Metro Ethernet ile verilir.

Alt pakete geçebilir miyim?

Ayda bir kez olmak şartı ile alt paketlere geçiş yapabilirsiniz.

Aylık internet kullanım miktarımı nereden öğrenebilirim

Aylık internet kullanım miktarınızı ,

  • 444 0 434 Müşteri Hizmetlerimizden öğrenebilirsiniz.

İnternete bağlantı sorunları için nereden destek alabilirim?

444 0 434 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz. Destek almak istediğiniz zaman diliminde bilgisayar başında olmanız önem taşımaktadır.

Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifremi nasıl alabilirim?

Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre aboneliğiniz aktiflendiğinde kayıtlı cep telefonunuza sms olarak gönderilecektir. Ayrıca çağrı merkezimiz aracılığı ile de kullanıcı adı ve şifreye ulaşabilirsiniz.

Aynı ay içerisinde paket değişikliği yapmam durumunda faturama iki paket ücreti mi yansır?

Aynı ay içerisinden paket değişikliği yapmanız durumunda faturanıza son geçmiş olduğunuzu paketin ücreti yansımaktadır.

Numara/Hizmet taşıma işlemini nasıl gerçekleştirebilirim ?

Numara/hizmet taşıma ile ilgili geçiş yapmak istediğiniz operatörün çağrı merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Çağrı Merkezinize hangi saat dilimlerinde ulaşabilirim?

Çağrı Merkezimize 08:00-23:00 saat aralığında ulaşabilirsiniz, bu saat dışında yaptığınız aramalar için kayıt alınacak ve müşteri temsilcilerimiz çalışma saatleri içerisinde size geri dönüş sağlayacaktır.

Fatura tutarımı nasıl öğrenebilirim?

Fatura tutarınızı;

Web sitemizde yer alan 'Online İşlemler Merkezi'nden, 0 850 470 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden, Müşteri numarası ile Banka online işlem merkezlerinden öğrenebilirsiniz.

Faturamı nerelere, nasıl ödeyebilirim?

Değerli Müşterimiz, fatura ödemelerinizi https://hizliode.extranet.com.tr/ internet adresimiz üzerinden banka ya da kredi kartınız ile hızlı ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • Yapı Kredi Bankası
  • Ziraat Bankası
  • Denizbank
  • Türkiye İş Bankası
  • Garanti BBVA
  • Akbank
  • QNB Finansbank
  • Halkbank
  • Vakıfbank
  • Paycell
  • Pokus
  • Papara
  • N kolay
  • Şok market

Noktalarından ödeme yapabilirsiniz.

Mevcut borcumdan dolayı kesilen internet hizmetimi nasıl açtırabilirim?

Mevcut borcunuzdan dolayı kapatılmış olan hizmetinizi ödenmemiş bütün açık faturalarınızın ödemesini yaparak tekrar açtırabilirsiniz.

Online işlem Merkezinden yapacağınız ödemeler için aynı gün, banka ve diğer ödeme kanallarını kullanarak yaptığınız ödemeler için hizmetiniz ertesi gün kullanıma açılacaktır.

Mevcut borcumdan dolayı kesilen internet hizmetimi nasıl açtırabilirim?

Mevcut borcunuzdan dolayı kapatılmış olan hizmetinizi ödenmemiş bütün açık faturalarınızın ödemesini yaparak tekrar açtırabilirsiniz.

Online işlem Merkezinden yapacağınız ödemeler için aynı gün, banka ve diğer ödeme kanallarını kullanarak yaptığınız ödemeler için hizmetiniz ertesi gün kullanıma açılacaktır.

Online İşlem Merkezi şifresini nasıl öğrenebilirim?

Online İşlem Merkezi giriş ekranında bulunan "Şifremi Unuttum" sekmesini kullanarak, şifrenizi öğrenebilirsiniz.