Süresi Biten Kampanyalar
Süresi Biten Kampanyaları indirmek için tıklayınız.
Abonelik sırasında yanımda bulundurmam gereken evraklar nelerdir ?
Kimlik fotokopisi ve aslı (T.C. kimlik numarası yazan herhangi bir evrak olarak nüfus cüzdanı, ehliyet, yabancı uyruklular için pasaport)
Şahıs Şirketleri için:
İşlemi yapan şirket yetkilisi ise:
İşlemi yapan şirket vekili ise:
Download ve Upload hızı ne demektir?
İnternetten veri indirmek anlamında kullanılır. Örneğin bir web sitesini görmek için sitenin adresini tarayıcınızın adres satırına yazdığınızda, tarayıcınız o sayfadaki tüm metinleri, resimleri ve varsa sesleri bilgisayarınıza indirir, yani "download" eder.
Kendi bilgisayarınızdaki verileri başka bir bilgisayara internet üzerinden yüklemek anlamında kullanılır. Örneğin bir web sitesine kendi fotoğrafınızı yüklemek istediğinizde tarayıcınız fotoğraf dosyanızı karşı bilgisayara aktarır, yani "upload" eder.
Modem kurulumunu nasıl yapabilirim?
Modem kurulumu için bilgisayar ve modem yanındayken 444 0 434 - 0 850 470 0 444 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir ve müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.
Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifremi nasıl alabilirim?
Çağrı Merkezinize hangi saat dilimlerinde ulaşabilirim?
Ödeme Kanalları
Değerli Müşterimiz, fatura ödemelerinizi https://hizliode.extranet.com.tr/ internet adresimiz üzerinden banka ya da kredi kartınız ile hızlı ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Noktalarından ödeme yapabilirsiniz.
Fatura tutarımı nasıl öğrenebilirim?
Fatura tutarınızı;
Web sitemizde yer alan 'Online İşlemler Merkezi'nden, 0 850 470 0 444- 444 0 434 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden, Müşteri numarası ile Banka online işlem merkezlerinden öğrenebilirsiniz.
Yeni aboneliklerde ilk fatura ne zaman çıkar?
Faturalarım için otomatik ödeme talimatı verebilir miyim?
Faturam kesildikten sonra ne kadar süre içerisinde ödeyebilirim?
Faturamı son ödeme tarihinde ödememem durumunda internet hizmetim kesilir mi?
Mevcut borcumdan dolayı kesilen internet hizmetimi nasıl açtırabilirim?
Mevcut borcunuzdan dolayı kapatılmış olan hizmetinizi ödenmemiş bütün açık faturalarınızın ödemesini yaparak tekrar açtırabilirsiniz.
Online işlem Merkezinden yapacağınız ödemeler için aynı gün, banka ve diğer ödeme kanallarını kullanarak yaptığınız ödemeler için hizmetiniz ertesi gün kullanıma açılacaktır.
Abone numaramı nasıl öğrenebilirim?
Birden fazla abonelik yapabilir miyim?
Aboneliğimi nakil edebilir miyim? İşlem ücretli midir?
Numara/Hizmet taşıma işlemini nasıl gerçekleştirebilirim ?
Aboneliğimi devredebilir miyim? İşlem ücretli midir?
Statik IP alabilir miyim? Ücreti nedir?
Birden fazla statik IP alabilir miyim?
Taahhüt sürem içerisinde paket ya da kampanyalar arasında geçiş yapabilir miyim?
Aynı ay içerisinde paket değişikliği yapmam durumunda faturama iki paket ücreti mi yansır?
Aynı adrese ikinci bir internet aboneliği yaptırabilir miyim?
ADSL/VDSL abonesiyim Fiber abonesi olabilir miyim?
Aylık internet kullanım miktarımı nereden öğrenebilirim?
Aylık internet kullanım miktarınızı ,
İnternete bağlantı sorunları için nereden destek alabilirim?
Yeni aboneliklerde faturama yansıyacak ücretler nelerdir?
Online İşlem Merkezi şifresini nasıl öğrenebilirim?
Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
İptal sırasında modem teslimatı yapmam gerekiyor mu? Gerekiyor ise nereye teslim edebilirim?
Extranet tarafından size kiralanan modemler, çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak 0850 470 0 444 numaralı Extranet Müşteri Hizmetlerimizin belirteceği yöntem ile 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. Teslim edilmemesi ya da eksik/arızalı teslim edilmesi durumunda, modem ücreti web sayfasında yayınlanan fiyat üzerinden son faturanıza yansıtılır.
Eğer modemi kiralama değil, satın alma yolu ile temin ettiyseniz modem size aittir.