EXTRANET

HİZMETLER

Konuştuğun Kadar Öde

Tarife Şartları

  • Tarifeden mevcut müşterilerden taahhüt süresini bitiren/taahhütü bulunmayanlar faydalanabilir.
  • Tarife yeni müşteri alımına kapalıdır. Mevcut müşterilerden taahhütü sonlanan tüm ses kampanyaları ve tarifeleri Konuştuğun Kadar Öde tarifesinden kullanıma devam edebilecektir.
  • Tarifeden taahhütsüz olarak faydalanılabilir.
  • Yapılan görüşme kadar ücretlendirme yapılır. Tarifenin aylık sabit ücreti olan ₺199,00 kullanılan süre boyunca her ay ayrıca faturalandırılır.
  • Tarife fiyatlarına KDV ve ÖİV dâhildir.
  • Extranet İletişim Hizmetleri AŞ tarife şartlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır.

Görüşme Ücretleri

Arama Yönü Ücret (Dk.)
Şehir İçi ₺0,30
Şehirlerarası ₺0,30
Mobil Operatör Türk Telekom ₺0,30
Mobil Operatör Vodafone ₺0,30
Mobil Operatör Turkcell ₺0,30
Diğer Operatör - 850 ₺0,30
Özel Servis - 444 ₺0,30
Özel Servis - 118XX ₺14,99
Özel Servis - XXX Ücretli ₺0,99
Özel Servis - XXX Ücretsiz ₺0,00
Uluslararası 1. Bölge Sabit ₺1,99
Uluslararası 1. Bölge Mobil ₺1,99
Uluslararası 2. Bölge Sabit ₺2,99
Uluslararası 2. Bölge Mobil ₺2,99
Uluslararası 3. Bölge Sabit ₺5,99
Uluslararası 3. Bölge Mobil ₺5,99
Uluslararası 4. Bölge Sabit ₺7,99
Uluslararası 4. Bölge Mobil ₺7,99
Uluslararası 5. Bölge Sabit ₺11,99
Uluslararası 5. Bölge Mobil ₺11,99
Uluslararası 6. Bölge Sabit ₺14,99
Uluslararası 6. Bölge Mobil ₺14,99
Uluslararası 7. Bölge Sabit ₺25,99
Uluslararası 7. Bölge Mobil ₺25,99

Sıkça Sorulan Sorular

1- Tarifeden kimler faydalanabilir?

Tarifeden mevcut kurumsal ve bireysel müşterilerden taahhüt süresini bitiren/taahhütü bulunmayanlar faydalanabilir.

 

2- Tarifeye nasıl katılacağım?

Çağrı Merkezimiz aracılığıyla tarifeden faydalanılabilir

 

3- Kampanya Taahhüt süresi nedir? Taahhütsüz seçeneği var mıdır?

Tarifede taahhüt bulunmamaktadır. Taahhütsüz olarak faydalanabilir.

 

4- Sabit ücret ödeyecek miyim?

Hizmet alınan her telefon hattı için ₺49,99 sabit ücret, hizmetin kullanılmaya devam edildiği süre boyunca her ay faturaya yansıtılacaktır.

 

5- Ücretlendirme periyodu nedir?

60 saniyedir.

 

6- Ücretlendirme periyodu ne anlama gelir?

Telefon görüşmelerinde hesaplanacak süre anlamına gelir. 60 saniye ücretlendirme periyodunda 1 saniye ile 60 saniyeye kadar olan tüm görüşmeler 60 saniye ücreti üzerinden faturalandırılır. Örneğin şehiriçi yapılan bir aramanız 2 saniye sürdü, diğer bir aramanız ise 60 saniye sürdü. İki aramada ₺0,30 olarak ücretlendirilir ve toplam ödeyeceğiniz tutar ₺0,60 olacaktır

 

7- Arama yapmak istediğin ülke hangi Uluslararası kademededir?

1. Bölge Sabit: ABD Virgin Adaları, Avustralya, Bangladeş, Bermuda, Brezilya, Arjantin, Pakistan, Endonezya, Faroe Adaları, Guam adası, Hindistan, İzlanda, Japonya, Kolombiya, Kore, Kosta Rika, Malezya, Meksika, Moğolistan, Norveç, Peru Lima, Romanya, Singapur, Şili, Venezuela
1. Bölge GSM: Arjantin, Avustralya, Bangladeş, Bermuda, Brezilya, Endonezya, Brunei, Pakistan, KKTC, Kuveyt, Japonya, Kuzey Mariana Adaları, Venezuela, Faroe Adaları, Kosta Rika, Alaska, Kanada, Norveç, Peru Lima, Hindistan, İzlanda, Kolombiya, Kore, Şili, Malezya, Meksika, Moğolistan, Porto Riko, Romanya, Singapur, Vatikan
2. Bölge Sabit: Çek Cumhuriyeti, Tayland, Macaristan, Yunanistan, Yeni Zelanda, Vietnam, Polonya, Hong Kong, Paraguay
2. Bölge GSM: Dominik, Çek Cumhuriyeti, Kamboçya, Kazakistan, Hong Kong, Kıbrıs, Yunanistan, Butan, Paraguay, Macaristan, Lihtenştayn, Amerikan Samoa, Yeni Zelanda, Tayland, Polonya, Vietnam, Laos, Namibya
3. Bölge Sabit:Avusturya, Cebelitarık, Mısır, Amerika, İsrail, Panama, Slovakya
3. Bölge GSM:Amerika, Avusturya, Uruguay, Guadeloupe, Grönland, Mısır, Guatemala, El Salvador, Tayvan, Bulgaristan, İsrail, Suudi Arabistan, Özbekistan, Bahreyn, Panama, Türkmenistan, Slovakya, Nijerya, Yemen, Mauritius, Cebelitarık
4. Bölge Sabit: Andora, Fransa, Rusya, Almanya, Filipinler, Sri Lanka, Çin, Burma, Afganistan
4. Bölge GSM:Rusya, Angola, Cayman Adaları, Lübnan, Filipinler, Umman, Almanya, Burma, Trinidad ve Tobago, Esvatini, Karayip Hollandası, Ekvador, Honduras, Sudan, Sırbistan, Sri Lanka, BAE, Nepal, Sint Maarten, Ürdün, Afganistan, Tacikistan, Fransa, Bosna, Katar, İran, Çin, Lüksemburg, Britanya Virjin Adaları, Andora
5. Bölge Sabit:Belçika, Güney Afrika, Hollanda, İsveç, İtalya, Portekiz
5. Bölge GSM:Martinik, Aruba, Belçika, Kamerun, Portekiz, Kırgızistan, Bolivya, Hollanda, Nikaragua, Surinam, Cape Verde, Ukrayna, Makedonya, Hırvatistan, Ermenistan, Barbados, Grenada, Güney Afrika, Gürcistan, Irak, Saint Lucia, Arnavutluk, Fransa Guyanası, Fransız Polinezyası, Bostvana, Slovenya, Saint Vincent, Anguilla, Kenya, Turks ve Caicos Adaları, Azerbaycan, Filistin, Senegal, Belize, Saint Kitts ve Nevis, Eritre, Guyana, İtalya, Nijer, Haiti, Etiyopya, Jamaika, Gana, Bahamalar, Mozambik, Palau, Libya, Marshall Adaları, Antigua ve Barbuda, Fiji, Makao, Doğu Timor, Ruanda, Togo, Uganda, Montserrat, Tanzanya, Benin, Cibuti, İsveç, Finlandiya
6. Bölge Sabit: Estonya, İsviçre, İspanya, Danimarka, İrlanda, İngiltere
6. Bölge GSM: İsviçre, İngiltere, San Marino, Monako, İrlanda, Litvanya, Kosova, Mali, İspanya, Letonya, Moldova,Burkina, Malta, Montenegro, Estonya, Yeni Kaledonya, Fildişi Sahilleri, Suriye, Danimarka, Liberya, Malavi, Wallis ve Futuna, Zambiya, Belarus, Gambia, Gabon, Ekvator Ginesi
7. Bölge Sabit: Fas, Küba
7. Bölge GSM:Cezayir, Somali, Zimbabve, Kongo, Orta Afrika, Gine, Lesotho, Sierre Lione, Güney Sudan, Burundi, Moritanya, Çad, Saint Pierre ve Miquelon, Mikronezya, Fas, Komorlar, Madagaskar, Seyşeller, Tunus, Küba

 

8- Mevcutta dakika içeren paket kullanıyorum, yine paket kullanmaya devam edebilir miyim?

Hayır. Mevcutta taahhüt süresi biten tüm dakika paketleri ve ses tarifeleri Konuştuğun Kadar Öde tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.

 

9- Mevcut taahhüt süresi bittikten sonra farklı bir paket veya tarifeden yararlanabilir miyim?

Hayır. Taahhüt süresi biten tüm ses paketleri ve tarifeleri Konuştuğun Kadar Öde tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.

 

10- Hat dondurma yapabilir miyim?

Evet. 3 ay ya da 6 ay süresince hattınızı dondurabilirsiniz. 3 ay hat dondurma ücreti ₺49,99, 6 ay dondurma ücreti ise ₺89,99’dir. Çağrı Merkezimiz üzerinden hat dondurma talebinizi iletebilirsiniz.

 

11- Telefon hattımı farklı bir adrese nakil yapabilir miyim?

Evet, yapabilirsiniz.

 

12- Nakil yaptığımda kullandığım tarifem değişecek mi?

Hayır, aynı tarifeyi kullanmaya devam edebilirsiniz.

 

13- Nakilde kurulum hizmeti alacak mıyım?

Hayır, sabit telefon hizmetleri için kurulum hizmeti verilmemektedir.

 

14- Nakil için ücret ödeyecek miyim?

Evet, nakil ücreti ₺99’dir.

ExtraNet

Modem Destek

ADSL, VDSL modem kurulumu hizmetimiz için 0850 470 0 444 ve ya 444 04 34 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

 

Statik IP

IP numarası, internete her giriş yapıldığında kullanıcıya sistem tarafından atanan bir nevi kimlik numarasıdır. Bu sayede bilgisayarlar arası veri iletişimi mümkün kılınır. Statik IP bilgisayarınıza değil, bağlantıyı yaptığınız modeme verilir. Statik IP genellikle; bilgisayara uzaktan erişim, web - alan adı hizmeti, e-posta sunucusu, uzaktan masaüstü yönetimi, FTP hizmeti, video konferans, VoIP, VPN gibi uygulamalar için kullanılmaktadır. Statik IP ücreti bireysel müşteriler için aylık 149,00₺’dir.

Kurulum Hizmeti

Kurulum Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

1- Kampanyadan kimler faydalanabilir?

Kampanyadan bireysel ve kurumsal müşterilerimiz yararlanabilir.

 

2- Kurulum için ücret ödeyecek miyim?

Yeni abonelik yapan ve taahhüt veren müşterilerimiz 1.500₺ lik kurulum hizmetinden ücretsiz yararlanacaktır.

 

3- Kurulum hizmeti neleri içermektedir?

Kurulum hizmeti; ev içi kablolama, varsa kurulumun tamamlanmasına engel koşulların giderilmesi, modemin konfigüre edilmesi, internet bağlantı kontrolü, port testi ve IP alınabilindiğinin sistem üzerinden kaydını kapsamaktadır.

 

4- Binamda ankastre arızalı/yok. Kurulum hizmeti alabilir miyim?

Bu durumda kurulum hizmeti alınamayacaktır. Ankastre bağlantısı ya da arıza giderilmesi sonrası kurulum hizmeti alınabilir.

 

5- Ankastre ile daire/iş yerim arasındaki kablolama işlemi kuruluma dâhil mi?

Bina içi kablolama kurulum hizmeti içine dâhil değildir. Bina içi kablolama müşteri sorumluluğunda olan bir hizmettir, telekom hizmetlerinde uzman elektrikçilere ücreti karşılığı yaptırabilir.

 

6- Randevu tarihini nasıl belirleyeceğim?

Abonelik evraklı imzalanıp, başvuru yapıldıktan sonra kurulum ekibi tarafından randevu araması yapılacak ve randevu verilecektir.

 

7- Verdiğim randevu tarihini değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Kurulum için gelecek ekip, randevu öncesi arama yapacaktır. Ekibe farklı bir zamanda kurulum randevusu istendiği bilgisi aktarıldığında, mevcut randevu iptal edilecektir. Sonrasında Çağrı Merkezi tarafından aranarak yeni randevu tarihi alınacaktır. Çağrı Merkezi 3 gün içinde ulaşıp yeni randevu tarihi alamazsa başvuru iptal edilecektir.

 

8- Verdiğim randevu tarihinde adresimde olamadım, ne yapmalıyım?

Kurulum için gelecek ekip, randevu öncesi arama yapacaktır. Ekip ulaşamaması ya da adreste kişiyi bulamaması durumunda, mevcut randevu iptal edilecektir. Sonrasında Çağrı Merkezi tarafından aranarak yeni randevu tarihi alınacaktır. Çağrı Merkezi 3 gün içinde ulaşıp yeni randevu tarihi alamazsa başvuru iptal edilecektir.

 

9- Modemim yok/henüz bana ulaşmadı. Modem konfigurasyonu nasıl yapılacak?

Ekipler kendi cihazları ile hattın çalıştığını test edeceklerdir. Modem alınması/teslim edilmesi sonrası modeme kullanıcı adı, şifre girişi yapılarak internete çıkış sağlanabilir. Modeme kullanıcı adı, şifre girişi için Çağrı Merkezinden destek alınabilir.

 

10- Fiber aboneliğinde evde kurulum hizmeti alabilir miyim?

Fiber aboneliklerde 24 ay taahhüt kapsamında 1.500₺ olan kurulum ücretsiz verilmektedir. Fiber aboneliklerin kurulumsuz seçeneği bulunmamaktadır.

 

11- Nakil taleplerinde kurulum hizmeti alabilir miyim?

Evet.

 

12- Nakil talebinde kurulum istediğimde ücret ödeyecek miyim?

Evet. Nakil taleplerinde kurulum hizmeti 1.000₺'dir.

Güvenli İnternet Hizmeti

Güvenli İnternet Hizmeti Nedir?

22/11/2011 tarihinden itibaren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından sunulmakta olan Güvenli İnternet Hizmeti (GİH) sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korumak amacıyla geliştirilmiştir.

Güvenli İnternet Hizmeti, isteğe bağlı, ücretsiz, şeffaf, kullanımı kolay, interaktif ve tüketici memnuniyetini esas alan bir kamu hizmetidir.

Başta çocuklar ve gençler olmak üzere dijital çağın sunduğu fırsatlardan tüm internet kullanıcılarının güvenli bir ortamda yararlanmasını sağlamak, zararlı içeriklere yönelik koruyucu önlemler almak, internetin risklerinden, zararlı içeriklerinden toplumu korumak için Güvenli İnternet Hizmeti kullanıma sunulmuştur.

Güvenli İnternet Hizmeti hangi profillerden oluşmaktadır?

Güvenli İnternet Hizmeti, Çocuk ve Aile olmak üzere iki farklı profil seçeneği ile sunulmaktadır. Çocuk ve Aile Profillerine ait kriterler psikoloji, pedagoji, sosyoloji ve hukuk alanlarında uzman akademisyenlerin bulunduğu bir kurul tarafından tespit edilmektedir.

 

Güvenli İnternet Hizmeti ile tüketicilerin; müstehcenlik, çocukların cinsel istismarı, şiddet, ırkçılık, kumar, dolandırıcılık, zararlı yazılımlar, sağlık için tehlikeli madde temini vd. olumsuz içeriklerden korunması amaçlanmaktadır.

 

Çocuk Profili

Çocuk Profili "beyaz liste" yöntemi ile çalışmaktadır. Bu yöntemde güvenli olduğu onaylanmış İnternet sitelerine erişim sağlanmaktadır.

 

Aile Profili

Aile Profili "siyah liste" yöntemi ile çalışmaktadır. Bu profil kapsamında zararlı içeriğe sahip İnternet sitelerine erişilememektedir.

 

Aile profili kapsamında, Çocuk Profiline ek olarak kişisel sitelere, forum ve paylaşım sitelerine erişim sağlanmaktadır.

Aile profilini tercih eden vatandaşlar, talep ettikleri takdirde oyun, sohbet, sosyal medya sitelerine ve uygulamalarına erişimi filtreleme seçeneğine sahiptirler.

Güvenli İnternet Hizmeti düzenlemesinin hukuki dayanağı nedir?

Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca çıkarılan Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin “İnternetin güvenli kullanımı” başlıklı 15. maddesi, tüm internet servis sağlayıcılara internetin güvenli kullanımına yönelik ücretsiz alternatif hizmet sunma yükümlülüğü getirmektedir.

Güvenli İnternet Hizmeti Kullanımı zorunlu mudur?

Güvenli İnternet Hizmeti, tüketicileri internetin olumsuz içeriklerinden korumayı amaçlayan; ücretsiz, alternatif internet erişim hizmetidir.
Güvenli İnternet Hizmeti, sadece talep eden abonelere sunulmakta olup, zorunlu değildir.

Güvenli İnternet Hizmeti ücretli midir?

Güvenli İnternet Hizmeti, GİH’ni tercih eden abonelere ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Güvenli İnternet Hizmeti'ni nasıl tercih edebilirim?

Güvenli İnternet Hizmeti tercihi, Profil değişikliği ve iptali işlemleri;

  • Online İşlem Merkezi
  • 0850 470 0 444 Çağrı Merkezi üzerinden yapılabilir.

Detaylı bilgi için http://guvenlinet.org/basvuru adresi ziyaret edilebilir.


Güvenli İnternet Hizmeti sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korur.